!یادگاریها

خرید بک لینک
به چشمهایش زل زدم...او هم نگران به چشمهایم زل زده بود...گفتم: نگران نباش... با هم درستش می کنیم!چه لذتی داشت این "با هم" حتی اگر "با هم" هیچ چیز درست نشود!حتی اگر تمام سرمایه ام بر باد برود، حسی که به واژه "با هم" دارم را با هیچ چیزی در این دنیا معاوضه نخواهم کرد.مطمئنم که دوباره یک روزی، یک جایی، یک جوری... حتما "با هم" همه چیز را درست خواهیم کرد و لذتش را خواهیم برد! !یادگاریها...

ما را در سایت !یادگاریها دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 21 تاريخ: يکشنبه 17 تير 1403 ساعت: 13:41

صفحه بندی